fredag 21 december 2007

Veckorappport

Häromdagen närmare bestämt i tisdag stekte jag pannkakor, de första två kvaddades totalt men sen, så kom mina oanade kunskaper fram och inte en enda till krachades. stolt!

Sen har jag börjat jobba på riktigt nu, funkar jätte bra, man börjar komma in i rutinerna. Alla är jätte snäll och jag står i spelbutiken.. haha.. trevligt trevligt dock har de manuellakassor, nytt för mig, men de går bra de med, bara att man försöker hitta cachcarden ett par gånger per dag innan kommer på att de inte finns någon. =)

I onsadags var vi personalmiddag.. =) trerätters och fri dricka. dock skulle jag upp och jobba klockan 7 dagen efter så det blev väldigt lugnt, mysig kväll med mycket skratt...

Igår var man ute, mycket trevlig kväll, först sporten hos Sanne o sen HC och sen efterfest på sporten igen. Och jag är pigg och glad ska snart ut och åka lite bräda. Solen skiner och jag är ledig, kan inte bli bättre...

3 dagar kvar till julafton..