onsdag 9 januari 2008

Förkyldningen härjar

Jag är förkyld, helt täppt. Kroppen orkar inte någonting. Var i Trysil och hoppades på en super dag där, åkt cirka 3 åk, var sedan död. åkte hem och la mig på soffan. Fast förkylning är något som går, vet inte hur många på jobbet som varit hemma för feber o förkylning, känner att febern börjar krypa på... segt.
Nu är jag hemma i Sälen igen, skönt måste jag säga. Har varit en trevlig vecka, bror med tjej har varit uppe. Jag har åkt (eller rullar) off-pist. Blåmärken till och med på magen. Men kul var det!!
Det ska bli min nya grej. Träffat lite taxifolk, trevliga människor, de var förövrigt dem som tog med mig till off-pisten. Lite filmkvällar, pirates of caribien 3 är ju totalt värdelös, faktiskt.

Jag har ävn fått paket. Tack Emilia. det var jätte fint, blev jätte glad!

De var de senaste uppdateringarna. Tack för mig och hoppas att allt är bra med er där hemma.

O fresten vi har tagit Blixtens kusin och brorson...