söndag 16 november 2008

myshelg

Denna helgen har varit alldeless förträfflig. Ska ha ett 8-17 jobb när jag blir stor så jag får vara ledig på helgerna. Underbart!
Ifredags var det idolmys nere hos Madde, lördagen börjades med att sova ut sen begav jag, karin och madde oss till Kvibergsmarknad. Ja vad säger man? frukten var billig. =)
Sedan vidare till Haga där vi gick i söta affärer o fikade gott. Göteborg blir bara mysigare o mysigare ju närmare jul vi kommer.. ljus o skyltning överallt.
Sedan åkte jag och karin till backaplan o shoppade loss på stövlar, ja fick med mig 2 par hem o karin 1, hem laga mat o göra sig i ordning för kvällens aktiviteter. Först korridorsfest sedan bar det av till Gretas. Hade otroligt kul!
Idag har jag sovit en massa, varit borta o handlat lite o nu väntar jag på pajen som står i ungen ska bli klar, broccoli o skinkpaj. gottigotti.
I veckan blir de jobb o dop på söndag. =)