måndag 25 juni 2007

Midsommar

En mycket angenäm helg må jag säga...

Midsommar en högst förtjustande dag om man bortser från det piskande regnet som föll över mej hela dagen.. (tack och lov höll jag mej mest under skyddande tak)
Hann med mycket under en och samma dag, var både hos Sanna, Malin och Emilia.. sen lite visiter hos folk när man var nere i stan.
Midsommardagen blev något lugnare, sov (låg i sängen) fram till klockan 3 (dock inte av bakfylla skäl som man kunde tänka sig). mysigt.
sen utiskogen o springa efter kossor och sedan avsluta den dagen med att åka sak efter båten, kallt!
igår var också en mysdag, en tur till torp (stackars dem som skulle köa till göteborg) och sedan hem och baka mumsiga vaniljbullar! Jag har min egen hjälte till kock... (lägg märket till min.. )

idag har det varit jobb som vanligt, som de även kommer att bli i morgon, övermorgon ovs. ända fram till lördag eftermiddag.. då är jag ledig en dag.. sen blir de barnkalas!