måndag 18 juni 2007

Veckan som gått...

Hmm.. Händer saker hela tilden så att man inte ens hinner med att skriva längre...

Veckan som gått har varit en högst bra vecka, även om jag jobbade sex av sju dag i snitt 9 timmar om dagen har jag hunnit med väldigt mycket..
Både grillkvällar, shoppingturer, mys, havsbadet, grundsundsbesök och Liseberg... Mycket trevligt..

Liseberg, de var gör skönt, solen sken (för de mesta) ingen kö, 5 minuter till Balder, men de ofta nästan bara att gå in och sätta sig med en gång.. Trevligt sällskap var det också.. Jag älskar Liseberg!

Jag har även varit på grundsund för andra gången i mitt liv (lite pinsamt, de är ju knappa 3 mil) men de var trevligt.. haha.. aaa trevligt ska man nog kalla det.. =) Och havsbadet inte att förglömma.. som vanligt skulle jag vilja säga, fast lite mer dricka o lite mindre dans..

Idag då, jobbat, har jag bara skurit mig två gånger idag.. ett plåster på vadera tumme.. finfint. sen fresten.. häromdagen fick jag höra att jag faktiskt såg bra ut i min charkmössa, hahaha, och det var inte sarkastiskt, påpekade personen... haha.. undra om man ska tolka det som:
"Det kan inte bli bättre ändå.." eller:
"En skönhet klär allt.. "
Jag tar de sista alternativet, blir bäst så.. =)

Funderar på vad jag ska hitta på i morgon, ledig då. antigen, åka ut i lysekil fika lite, hämta balkorten etc.. eller åka in till torp handla lite nya kläder, eller ligga o slöa på soffan o bara ta de lugnt, eller ta en tripp till fjärås o mysa lite.. men om ja känner mig rätt så kommer de bli alla alternativen, varför bara ta de lugnt när man kan ha de fullt upp?

Puss och kram mina hjärtebarn

(och jag är inte gravid för alla som fått för sig de.. )