söndag 14 oktober 2007

och ja som trodde ja skulle få en skön o avkopplande höst...

Det som har stått högst på min lista de senaste dagrama har varit sömn. Jobbar heldagar ca 12 timmar. kommer hem lägger mig o upp till jobbet.
Visst pengr är bra, hinner inte göra slut på något o får massa när jag jobbar.
Den tråkiga delen är att jag inte hinner göra något annat, inte träffa vänner, inte träffa pojkvänen, inte bara gå hemma och pyssla.
Men idag är jag ledig och jag orkar inte göra ett enda skit, det är konstigt. Ska till kyrkan hade jag tänkt, sen kanske bror, svägerska och syster på middag (syster har varit borta en vecka på prao). I kväll ska jag försöka gå på boxningen men vi får se vad jag orkar med.
Igår kom jag hem från jobbet o sov i cirka 3½ timme. efteråt åkte jag ut till K, bara såg på tv (om förlossningar och bebisar) drack varm kakao o sedan te, gjorde lägenheter och bara satt och snacka. Mysigt.

Nu ska jag gå och äta frukost och sedan ta på mig något varmt, en stor skön sjal kanske, det har blivit så kallt överallt.

"känns som inte tiden hinner med, men jag vill ju träffa alla, samvetet gnager... Tänker på er/dig"