måndag 2 juli 2007

Barnkalas

Det har hänt mycket sen förra inlägget, jag har både fyllt år och haft barnkalas.. En trevligt kombination som förr var ett faktum men på senare år och ebbat ut i intet något som jag tycker är väldigt synd och borde återupptas.

Barnkalaset o andra sidan var helt och fullt om inte ännu barnsligare än när jag var liten, med en härlig blandning av maskerad, lekar, fiskedamn, korv och bröd, tårta och vattenkrig. precis så som ett barnkalas ska vara. tack alla kära som förgyllde mig kväll!
(om ni har tur så kanske jag orkar förbarma mig över bilder från den kvällen som uppmuntarade min barnslighet någon dag.)

Idag har jag vart helt ledig, vilket är väldigt ovanligt och väldigt läskigt... en hel dag som jag legat i sängen, sovit, läst och kikat på film. Glad att jag har mina vänner och min pojke som förgyller mina dagar, skulle dö om jag var tvungen att vara så ledig som jag varit idag. :)

Ledsen Tove att jag försov mig, och Emma jag hittade min lott..