fredag 6 juli 2007

Plåstersjukan

Denna veckan har jag varit skit seg o halv sjuk, drömt mardrömmar om kött och haft huvudvärk (jag som nästan aldrig har huvudvärk)
Desstuom har jag haft en förmåga att skära mig i händerna på jobbet, igår hade jag 7 plåster när jag kom hem (dock inte alla från igår) och idag hade jag yttligare två till samlingen. så otroligt klantig.

Sen på tal om ingenting måste ju Tove firas!! Grattis gumman, så stolt!

Ikväll blir de nog en tur lite Lysekil, "snyggErik" spelar ju, men följer nog bara med på förfesten.. vill vara pigg i morgon..
då ska ja först på bröllop o sen vidare ner till fjärås.. längta!

Annars är de nog inte så mycket nytt som har hänt. Nä de är de nog inte. Har jobbat hela veckan..

Kund på jobbet när han tittar på mammutstekarna:
"Vet du varför mamutarna dog ut?
Jag:
"nej"
Kunden:
"för det fanns inga papputar..."


Det är mycket man ska stå ut me, le och skratta lite.. haha