torsdag 16 augusti 2007

Venedig

Nu ar vi i Venedig pa en camping, skont, blev inety nagon natttag fran milano, fanns inte nogot, blev en natt pa stationen men de gick.. har har vi de bra, venedig ar en underbar stad! Precis o man ser pa korten, vatten, kanaler, broar, teatermasker, lite pizza o lite pasta..

i morgon hoppas vi pa att kunna ta farjan iaf, alla sager olika om den ar bokad eller it e sa tanker aka dit o se om vi far komma med.. isa falla lar ni inte hora av mig pa ett tag. .=)

Har ar de varmt, nu iv eftermiddag var de 32 grader o de i skuggan.. att ga i de tranga granderna i venedig i solen som stekte mitt pa dagen var inte nagon hojadare. mycket panger gar at till vatten. .=) men idag har jag inforskaffat mig en solhastt vilket kan vara mitt basta drag hitills.. =)

Campingen vi ar pa nu ar jatte mysig, andra natten nu, vi har pool (mycket anvand) o sa har vi fatt hyra ett talt med riktiga sangar i vilkety ar skont =)

att tag lugffa ar kul, traffar massa roligt folk hela tiden , alla ar hjalpsamma bade andra luffare och kanske specillt italienare.. sa fort man frgar om nagot, o de inte kan sa fragar de nasta italinare sa fragar de i sin tur nasta osv. underbara!

hoppas allt ar bra hemma!!