onsdag 30 april 2008

Nu är de klippt..

Gräset. Precis kommit in från en åktur på gräsklipparen, helt skakis om händerna.

Valborg idag, de ska jag fira med att åka till brorsan o jobba, de har spelning där ikväll. Alla biljetter har gått åt till förköp, slutsålt 3 dagar innan, i lilla ljungskile. knas. Uppsala hade varit kul men de ligger så himlans långt bort. En annan gång.
Funderar på att åka till London nästa helg. Kain fyller system, och skulle varit kul o åka dit innan jag börjar jobba på riktigt igen. Sen blir det nog inte så mycket tid över. De får nog bli så..
London är mys stad. skulle varit trevligt och bo där ett tag, men jag föstår inte hur jag ska hinna det. Det är så mycket annat jag måste göra först, sen måste jag börja plugga, vill ju inte sluta som 35 med en halvfärdig utbildning.. hmm, men jag hinner nog. en vacker dag.

nu blir de köttsåppe o sen till ljungskile.. ses!