lördag 3 maj 2008

snabba puckar

Igår lyckades jag komma hem ifrån Ljungskile. man stannar alltid där längre än man planerat. Kanske för att det är så mysigt o hemtrevligt. Kanske för att personalen är så trevliga. Kanske för att man kan trycka på en knapp med varm choklad så kommer de utan att man behöver förbereda.
Men det var en trevligt vistelse, kollade på madicken. (otroligt rolig film) hade spelning men totalt fullsatt, hade städdag. gjorde massa kuliga saker. Bestämde även att vi (jag och Hanna) ska åka till Östkusten, helt så där. bär av i morgon morra. Ska bli kul, häsa på Sofie o sen bär de nog av lite norrut. =)
ska bli skoj.
synd att jag missade alla trevliga aktiviter som höll ikväll, men har varit totalt onåbar idag. mobilen inne o ja ute o gjort i ordning dammen. får vara med o grilla en annan dag. det skulle varit mys.
förstår inte de där, när man släpar med sig mobilen är de inte någon som ringer, men när man för engång skull lämnar den hemma har man massa missade samtal när man kommer.. de måste känna på sig.. knas.

men nu ska ja bege mig mot min undersköna säng... bitte schön!