tisdag 18 september 2007

Sälen i vinter

Nu är det klart. Jag kommer vara i Sälen i vinter. o va ja är glad.

ringde till ett Ica som E. också varit kontakt med, pratade lite funderarde på hur ja skulle komma upp o träffa dem för intervju. Bestämde att de skulle ringa senare på eftermiddagen.
och de gjorde de, och erbjöd mig jobb! De tyckte jag hade tllräkligt bra referenser så de litade på att jag var en bra persoen som hon kallade de.. haha.. yes. så nu slipper ja åka till sälen o även Åre. Skönt.

Ica var ju inte vad jag ville helst ha, har intervju i Örebro om liftvärd i Sälen. Men funderar på att ringa o tacka nej till den, Ica låter ganska trevligt endå, slippa stå ute o frysa, syssla me saker ja kan (vissligen utan o innan) så är ju E. där. Då kanske hon o jag får fira jul ihop vem vet.

Tror de blir bra för mig. 15 december trodde hon jag skulle börja.
Ett tag kvar att vara hemma i lilla Brodalen. Ett tag, närmare bestämt 88 dagar.

hoppas på N. också.

ha de fint alla kära