fredag 28 september 2007

Veckorapport

Till och börja med har jag tackat ja till jobbet på Ica Lindvallen, och är nu nöjd med beslutet. Kunde säkert jobba i liftarna (ska få svar idag) men då hade ja varit tvungen att tacka nej till Ica och om ja inte fått jobbet i liften då hade jag varit körd. Men Ica känns på sätt o vis bättre iaf, BÄTTRE lön, säker anställning som inte försvinner pga snöbrist eller liknadne, man får vara inne i värmen istället för att frysa ihjäl när de är snöstorm. Sen får jag ändå samma förmåner, ja får bo i kolletiv och träffa massa folk, jag får festa och åka bräda. Jag får det jag vill ha fast förmodligen med mindre defekter än om ja skulle varit "liftvärd."

I Tisdags fyllde min Malin år, då var vi på kalas.
Förlåt Frida. Jag lyckades bränna fyllningen till tårtan så frida fick göra en ny. Sen har ja kommit fram till att ja måste vara den usla på "med andra ord". När jag spelade med Malin sist gång, vann Sannas lag. Nu var jag med Sanna o då vann Malins lag.. haha, siken osis. Men det var mycket mysigt, med mycket god mat och mycket god tårta trots det lilla missödet.

I onsdags fyllde min alldeless egna Niclas år, så efter jobbet (plus tre timmar övertid) blev de fullfart (när ja inte stod i kö) ner till Fjärås, som förövrigt ligger på fel sida Göteborg. Det var också mysigt. Smörgåstårta och Hallontårta. Mumsigt. Sen skulle vi se på Idol men då lyckades ja somna. som vanligt. men sån är visst ja.

På torsdagen var ja dagisfröken igen, det är verkligen jätte kul. tycker om barn och i de flesta fall verkar de tycka om mig också. Tänk att få betalt för det också, skulle kunna vara där utan att få betalt bara för att det är kul.

Idag är de fredag, ska snart åka till charken o skära upp lite skinka. Ikväll kommer Lysekilsflickorna så ska vi ha lite myspys med film, spel o te. Kanske lite våfflor, vem vet.. =D Niclas kommer också.
Nepp nu ska jag bädda i friggeboden, lär inte hinna de ikväll, så ha de fint så ses vi!
kram kram