söndag 23 september 2007

Veckan som gått...

Jag som trodde jag skulle ha en skönt o vilsam vecka framför mig, men icke sa Nicke.

Måndagen o Tisdagen var ganska sköna, hemma baka lite, laga mat gick runt o pyssla, jaga lite djur..
onsdagen blev också en bakdag fast dock med en tur i kassa på ica framåt kvällingen.. Men de var kul, lite facinerad över mig själv.. kommer i håg de konstigaste PLU nummerna men tomat o potatis glömde ja varanan sekund..
Torsdagen började tidigt. klockan 06.15 var ja på dagis. jepp på dagis. Har nämligen fått lite vikarie jobb, o va mysiga små barn är! så söta!
sen fredag var de ica som gällde igen, sedan direkt till malin. Trevligt!
lite förfest o tillfixning och sedan iväg til Harry´s i Uddevalla. en mycket trevlig kväll! Tog en korv utanför krogen för vi trodde att Mc donkan var stängd. Men när vi närmade oss såg vi att den inte var de, var ju tvungen att ha pommfrites. Men fick dock inte några iaf fast vi stod i kön, precis när de var vår tur ringer Niklas o säger at bussen gått.. Så de blev verkligen en språngmarch till Centralen, där busschauffören så snällt väntade på oss.. tack!

Sedan på lördagen åkte ja till min käre bror o svägerska (nästan) o till deras vackra hotell där ja skulle tillbringa kvällen. Entrévärd var titeln ja tilldelades. Men de var kul! alldeless för kul, blev så sent..

Dagen därpå (idag närmare bestämt) klocka 05.00 satt ja i bilen på väg till Örebro, på anställningsintervju.. Gick bra tror ja,kändes så men vet dock fortfarande inte vad ja ska göra i vinter.. men fick iaf en gosedjurssnögubbe... =) Lindvallen vet ni. .

Nu ska jag hjälpa mina systrar med lite matte, sen känns sängen väldigt lockande..

kramkalas