torsdag 8 november 2007

Måndag, Tisdag, Onsdag...

I den här veckan har det hänt mycket fast nästan ingetting alls. Jag har jobbat, jobbat och jobbat. Cheferna är bortresta så det blir mycket jobb och mycket vel. haha.

Igår var nog alla lite förvirrade för så många som glömde saker de hde köpt har ja aldirg varit maken om, varannan person. En kund glömde allt. Hur kan man köpa massa mat, betala och gå där ifrån utan att ta med sig något? Annars handlade dagen mycket om bröd, frukt, städa och rensa på lagren, och om att slå sig. Det var de jag pysslade med igår. Emelie lekte med öl hon, hon luktade eller de luktade 2 meter runt henne också där hon stod, minut efter minut säkert en dryg timme... Men fint blev det.. =)

Sen har jag en alldeless underbar sak att berätta. I Måndags beställde jag biljetter till Skottland! Åker ganska exakt om 10 dagar. Och jag ska bo på slott! De ni!
Vad jag saknar sig Tove, ska bli så himla kul, längta!

Sen har jag en fundering, att kapa håret? vad tror ni? till axlarna, jag vet att jag har sparat håret för att det ska bli långt,men jag ficken idé och nu kan ja inte sluta tänka på den.. Vad tror ni? Vill hör era åsikter...