söndag 4 november 2007

Tipset

Idag har jag varit ute och gått SAIS tipspromenad. Man kan väl säga att det gick sådär, brukar inte vara någon hejare på det där, men cirka 8 rätt iaf. men icke idag. För det första hade vi väldigt bråttom, vi kuta runt banan vilket resutlerade i att vi gick fel två gåger och fick gå tillbaka. Första två frågorna var jätte lätta, haha tänkte ja, de här blir lätt.. sen gick de utför... (eller banan gick väldigt mycket uppför hela tiden)

om man räknar på slumpen borde man få 4 rätt av 12 eftersom man har 33% chans att få rätt varje gång, eftersom jag var säker på de två första frågorna är jag sämre en slumpen. 4/12 blev mitt resultat eller om man bara räknar slump 2/10, vilket misslyckande. men ja är ganska stolt. trodde inte att det gick att få så dåligt... haha..

Någon som vill leka med mig idag?