tisdag 20 november 2007

mys mys mys

korrigering: man maste ha skor i matsalen, vet inte riktigt vad jag tankte pa nar ja sa att man inte fick ha det.
sen en liten kul regel. man ater varje prick, (1 och klockan 6) och man far inte ta mer mat foren klockan har passerat kvart over.

Igar var vi nere pa stranden och tog lite hoppkort. det var mysigt, fast kallt. men det ar allt har.. pa kvallen akte vi till nagra vanner till toserna har och at middag.. men det basta av allt var att deras kompis var dar och hon hade varldens sotaste bebis. vilja ha! otroligt gullig!
Sedan akte vi hem och sag pa high school musical, och dansa lite sjong, vela.. =)
Idag har vi kollat in "staden" jag som skulle branna pengar fick noja mig med va det hade. en secondhandbokaffar. men det blev lite bocker. nu ska ja trana pa att lasa engelska. ska forsoka iaf.
sen gick vi hem, de lagade mat mess jag la mig i soffan och laste (dock en svensk bok) nu ikvall har vi snackat och sett pa high school musical, igen. Nu sitter vi har, just det vi bakade muffins idag ocksa, sa kreativa, hade bade choklad och vanilj muffinsmet och gjorde massa monster (iborde vara tva prickar over o:et, sa blir det mer ratt... ), 50/50 o sa vidare. ni kommer fa se bilder. fortjusande bilder.

har redan varit halften av tiden i skottland, vissligen bara 3 dagar men snart hemfard o da packning som galler o sen flyttar ja till salen, inte langt kvar nu. langta.

puss pa sota tove och alla hemma.